FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
kawan ?

Friday 11 May 2012 22:14 | 0 Note

Assalamualaikum dan selamat tengah hari ..
terusterang,,,aku x sangka aku jumpe ko balik mase 1st orintasi aku di form sixth di seri pagi...
HAHA suke lah sangat aku ni kan .. mak aku kat sebelah aku pun mak ko xnak ramahramah kan?
y for what kan ..? mak aku suri rumah..no education like ur mother right?
xkisah lah yang penting my mom lagi bagus dr ur mom taw... puiiihhhhhhhhhhhh

aku pun xtaw lah kenape aku jmpe kat skolah tu,..
secare jujurnye ..mse kat skolah menengah dlu kite dah x verape oke right? mne x nye .ko kelas pndai .aku kelas bawah sikit lah.. so mne nak pndak org cm aku ni... memang kite kawan dr sekolah rendh but cume darjah 6 at after tu ko dah msk kelas len n kite un dah x serapat dulu..

ya... memang kau baik.... baik sangat ..tapi somtime semua ornag termasuklah aku xleh acpt perangai kau..
care kau cakap...bahase yang kau gune kan ? kau je betul kan? then
bile de event kat sekolah ..nak belagak n besar kepala...wth?

hmmmmmmm... secare jujurnye aku memang jahat sebab terpkse menhn n berkawn dan berpurepure baik dgn die selama 1tahun 5 bulan but now alhamdulillah dah free...memang dalam islam memag x leh nak putus kan silturahim .. hmmm cume aku memang xle nak terima perngai dia yang kurg sopan.. so jangan risau aku dah lame maaf kan kau

aku lebih selesa berkawan degan mereka ni..


haha ... nur hidayah yang minat subjek sejarah x silap aku...
even perangai die x menentu .. tapi oke lagi dr yang x oke rite?
ape yang aku ingat tentang die time sekolah dulu?
oke x kisah lah subjek ape n cikgu ape yang masuk ..kalau die panas or bosan mesti duk sebelah aku ..
sebab panas ... huuuu...
she is nice person ..:)


nurul assyikin awaludin..
aku rase die ni lain sikit...
perangai die x cm orang lain..kadangkadang aku tengok perangai die sebijik macam aku,,,
kuat berangan...kuat makan,,,tidur..
cume ape yang lain tentang die ni..
dia seorg yang rajin berusaha..
and kadg2 mudah giveup jgk..
heii jangan menmen ...even die kecik die garang oke..
seorg penolong kelas aku time tu yang sangt berdedikasi... 
:)

haaaaa..ni pulak.. 
Norfarlyana 
mulemule aku dengan die memang x rapat pun sebab mase mule2 masuk sekolah n kelas uh die xjoin aku dgn sorg member aku ni....
die dtg skolah n bergaul dengan member degan yg same seklah degna die dule..shinkin name nye..
then bile member die ni dah pindah masuk politeknik...mule lah die join msk group aku..

aku mule2 xsuke die sebab..aku ni mse lowers sixth mungkn terpengaruh degan katekate seorg umat ni..
die kate itu dan ini ..so biase lah aku ni manusia biasa mudah sangat terpengarh....
lame kelamaaan aku kesian degan die sebab//xkisah ape die nak buat mngkn de sebab .
hanye die je yang taw... 
n xperlu rasenye kite nak blame org sesuke hati kite haiii..
sory miss yana ..maaf kan aku andai pernah wat ko terase ok.

amira ..fara ..fazilah..
haha mulemule siyes aku x rapat sngt dengan diorg ni... diorg ni geng...
senyap je dalam kelas x banyak cakap pun...

si amira,,diam diam ub berisi..haaa amik kau time MUET dapat band 3 taw.. yang si sorg tu tecenggang haa..
cmne si mira ni leh dapat b3?

and si fara ni pulak ramai mengate die jugak ..tapi aku tgk die cntikk.huhu tergugat jugak lah aku haa sbg permpuan.. hoho ...

haha and last rindu gile nak sekolah..and stdy dengan kaurang .. kalau lah kite kelnal lebih awak insyaallah mesti kite same2 berjaya kan?

and last..i will miss u ..friendss



Older Post | Newer Post

EntryF Scream



: Assalamualaikum...thanks sudi nyinggah diBlog ni jap..HEHE just kenali aku sebagai cik siti umur ?HA!aku lahir tahun monyet HEHE 1992 so teka sendiri ek. boypren dah ade ,tapi nikah lom lagi...15 tahun dari sekarang mungkin die bakal menjadi yang sah bagi aku insyaallah <3 stayed mane?oo manamana ade signboard SENAWANG uh ,tu lah tempat aku tinggal :P still study lagi... oke thats all..muaaahhhhccxx :)


Music To My Ears



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----