FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
LESEN ?

Sunday 13 May 2012 22:21 | 0 Note

Alhamdulillah dengan ini aku nak wat mgunmmkan yang aku dah lulus ujian undangundag haha degan markah x berape nak banyak n cukup makan alhamdulillah...bersyukur sangatsangat...
aku samesame amik dengan mrF..and ape yang paling penting aku lagi power dari die ..tapi the real STP die lagi bagus dari aku..so watever...

And sekarang aku bersyukur jugak dari awal aku xpandai bawak kereta and now aku dah pandai bawak kereta...eleh setakat bawak kereta sume leh bawak...undangundag haprak xtaw puiihhhhhhhh.....

HAHA ape yang paling HAPPY bile nak wat ujian QTI...ape tu QTI? aku sendri pon x taw...
haha xpenting..ape yang aku taw aku dah lepas dari test ni... and sebenr nye aku tak buat pon ujian QTI ni ...
HUHU pegawai tu siap cakap lagi x pe aku nampak kau oke tapi so xyah wat parking...3 pointer n bukit...pehhh rase nak terkentut dengar lega wehhhhhhh HAHA..
yang paling klaka nye bile cikgu yang mengajar aku ni duk tersenyum tenguk telatah aku memusingkan stering yang x dok power stering..peh sumpah susah!!.
mase nak wat parkinh uh... sempat g cikgu aku tu nyakat aku....hei u ni banyak comel haa.....
pehh makin kombang n semangat aku nak blaja parking time tu hahaha...geli ke? eleh jeles letewwwwwwww.

huhu now aku nye test JPJ...21HB ni so doadoakan lah aku lulus haa takut siyes takut ... aku ade kereta tapi x de lesen so..kalau boleh nak amik sekali n terus lulus pastu nak bawak mak adik mrF jalanjalan hehehe...
HAHA kancil je keee...so what aku ade kau ade ? 
bukan belagak tapi bersyukur sangat.. downpayment pki wet aku haii...xsiye2 laaa..... 

so tolong doakan aku lulus JPJ dengan cemerlang ye pd 21HB ni.....
aminnnnnnnnnnnnnnnn

wassalam :)


Older Post | Newer Post

EntryF Scream



: Assalamualaikum...thanks sudi nyinggah diBlog ni jap..HEHE just kenali aku sebagai cik siti umur ?HA!aku lahir tahun monyet HEHE 1992 so teka sendiri ek. boypren dah ade ,tapi nikah lom lagi...15 tahun dari sekarang mungkin die bakal menjadi yang sah bagi aku insyaallah <3 stayed mane?oo manamana ade signboard SENAWANG uh ,tu lah tempat aku tinggal :P still study lagi... oke thats all..muaaahhhhccxx :)


Music To My Ears



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----