FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
Melaka..here i camee,,

Friday 11 May 2012 04:33 | 0 Note

Assalamualaikum...
dengan ini aku memutus kan untuk xnak menunggu result UPU yang entah bilebile akan kuar pon xtaw..entah dapat or x..

so xnak feningfening kan kepala .. Melaka u wait for me ya ..4hb 6 ni ... aku datang
walaupun secare jujur nye aku x suke xsuke dan xsuke tapi kehidupan harus diteruskan ..masa depan harus aku capai dengan impian citacita aku tergapai...wah ayat na skema yoo...

even x dapat menjejek kan kaki ke IPTA .. (lumtawlagi) 
at least aku dapat sambung belajar at KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA 


EH EH... ni bukan sebarang kolej taw...
next year kolej ni akan di naik taraf mnjadi full kerajaan so that mean .. the college will change into universitii

alaaa... mane kite belajar tu x penting la... yang penting keazaman and niat kite sebenar..cewaahhh cam bagus je..

act aku x ready langsung nak g sane .. malas nak g sane .. aku xnak tinggal kan rumah aku yang aku sayngi..
my sayang ku my mom and also my sister...
senag cite whole family laa

and last mybe lps dah msk sane . habit aku yg suke menukr blogskin akan terhenti seketika

so my lovely readers.. doakan tuk aku ye..
dtg sane dengan niat nak beljar bukan bersandiwara :p
dan dengan harapan aku dapat mencapai kejayaan ku di sana
aminnn insyaallah

:)


Older Post | Newer Post

EntryF Scream



: Assalamualaikum...thanks sudi nyinggah diBlog ni jap..HEHE just kenali aku sebagai cik siti umur ?HA!aku lahir tahun monyet HEHE 1992 so teka sendiri ek. boypren dah ade ,tapi nikah lom lagi...15 tahun dari sekarang mungkin die bakal menjadi yang sah bagi aku insyaallah <3 stayed mane?oo manamana ade signboard SENAWANG uh ,tu lah tempat aku tinggal :P still study lagi... oke thats all..muaaahhhhccxx :)


Music To My Ears



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----