FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
Sumpah aku HATI AKU SEBAK !!!

Thursday 17 May 2012 06:25 | 0 Note

Assalamualaikum ..
tinggal 3 minggu dah ..
lepas uh 4hb 6 ni melaka dah jadi sebahagian dr tempat aku selama 4 tahun....sumpah Hati aku berat nak tinggal kan MAK ..ADIK KECIK and KUCING aku...
 tadi time mr F kol aku cakap dengan die aku x nak g sambung blaja ..aku nak stayed dengan mymom at rumah n keje je..time uh air mate memang x nak mengalah weh... meleleh tanpe henti...
hmmmmmmmmm...sejak aku dilahirkan sampailah sekrg umur aku dah 20 tahun aku x pernah berpisah degan mak aku siyes... even aku g rombongan sekolah 3 hari pun aku dah rindu sangat sangat kat diorg n always aku akan mesej diorg ,,,,now ..4 tahun bagi aku it was r long time for me... and kalau aku keluar pon comfirm umo aku dah 24 tahun.... YA Allah panjangkan lah jodoh antara aku dan mak dan adik kecik yang aku teramatamat sayangi :(
sumpah my mom memang the best bagi aku... aku leh berguraugurau ..potpet..and aku taw dalam hati die pon even die nampak tenag hati die msti sukr nak melepaskan 2 org anak permpuan die kan?
selalunye memang kiteorg je lah yg temn kan die... and nanti bile aku dah x de sape nak jage diorang?
sedih nye hati aku ni...siyes sedih... 
ya allah untung mendapatkan kejayaan dan mendapatkan segulung ijazah bukan untuk diri aku ..tapi jigak untuk kegembiraan mak aku jugak... aku Terpaksa berkorban untuk diri aku dan sume ni....
entah aku tak tahu ape yang bakal berlaku kat dri aku tanpe die.. for me.. mymom is 1 of the prson yg jujur dgn aku....selain ALLAH ...:) 
die menjadi inspirasi aku... dah 20 tahun aku tinggal sebumbung dengan die ..men tariktarik rambut heeeee..
ya ALLAH kuat kan semangat aku ketika ini dan hari yg bakal mendatang...
sesungguhnye skrg ni air mate aku memng xleh nak dibendung lagi..
3 minggu ni  aku nak habis kan hari2 aku bersame dengan mereka yang aku sayang...
hmmm
mungkin bagi sesetgh yg mmg xksh nak berjauhan dengan family 
but for me..aku memag tak boleh...TAK BOLEH...
now aku sedih :(


Older Post | Newer Post

EntryF Scream



: Assalamualaikum...thanks sudi nyinggah diBlog ni jap..HEHE just kenali aku sebagai cik siti umur ?HA!aku lahir tahun monyet HEHE 1992 so teka sendiri ek. boypren dah ade ,tapi nikah lom lagi...15 tahun dari sekarang mungkin die bakal menjadi yang sah bagi aku insyaallah <3 stayed mane?oo manamana ade signboard SENAWANG uh ,tu lah tempat aku tinggal :P still study lagi... oke thats all..muaaahhhhccxx :)


Music To My Ears



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----