FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
sumpah aku sedih!!

Friday 25 May 2012 08:44 | 0 Note

#hampa #sedih #touching
seriusly... aku tak tahu ar kan ape masalah .. n dari mane dtg nye mslh uh .tai seriusnya aku touching gile dengan sorang kawan aku ni...
first ... aku se aku x de masalah dengan ko..aku x pernah nak mengata kau or cakap bende x elok kat ko..
and semalam bile aku nampak ko Online .. so aku tegur ko sebab ko kawan aku...
then ko leh lak sombong n belagak dengan aku...
HUHU serius aku suke bile aku buat baik dengan orang ...then orang wat taik dengan aku...
HAHA ... if aku ade buat salah cakap terus terang...
jangan kata aku x tolong ko...
aku dah bayak tolong ko... bukan aku nak mengungkit x tentu pasal...aku cume Hampe gile bila kawan yang aku  rase x de masalah layan aku cam taik...
okefine!!!
ko yg mule kan dulu...
aku ingat g ..
dulu pon ko pernah buat aku cmni gak kan ?
ok wait and see my friend...

smile :)


Older Post | Newer Post

EntryF Scream



: Assalamualaikum...thanks sudi nyinggah diBlog ni jap..HEHE just kenali aku sebagai cik siti umur ?HA!aku lahir tahun monyet HEHE 1992 so teka sendiri ek. boypren dah ade ,tapi nikah lom lagi...15 tahun dari sekarang mungkin die bakal menjadi yang sah bagi aku insyaallah <3 stayed mane?oo manamana ade signboard SENAWANG uh ,tu lah tempat aku tinggal :P still study lagi... oke thats all..muaaahhhhccxx :)


Music To My Ears



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----