FOLLOW | DASHBOARD
//Random Awesome
hampa

Friday 6 July 2012 07:40 | 0 Note

Assalamualaikum ...
rase nye dah lame aku tak update story kat blog ni...
banyak bende nak aku share kan kat sini tapi cume mase je x mengizinkan aku ...
sekarng dengan dulu teramat lah berbeza...
mungkin dulu aku boleh menhadap lappy 24 jam tuk update dan berblog walking je tapi bile sekarang dah jadi student balik agak susah sikit bagi aku nak meghadap lappy 24 jam ... mungkin kalau 24 jam aku meghabiskan mase hanye untuk berBW dan berblog mungkin x perlu lah rase nye aku stdy ....

baru baru ni aku ade terbace status member aku yang aku rase aku rapat satu ketika dahulu ...
tapi sekarg mungkin x serapat dulu ...

mungkin aku agak terase sedikit...
sebelum tu aku nak gsambung blaja kat kuim aku teringin sangat nak jumpe sahabat aku yang sorang ni...
bagi aku entah lah aku tak tahu nape aku nak sangat sangat jumpe dengan kawan aku sorang ni berbanding kawan kawan yang lain....
aku dapat rase kan cara dia ... sedikit ade persamaan dengan aku ....
bagi aku .. aku dah anggap die cam kawan rapat dalam hati aku even mungkin die tidak .... ape yang kua dari mulut die sangat menenagkan jiwe aku tatkala aku de masalah ....
tapi mungkin kau silap ...
yelah langit x selalunye cerah kan...

3 4 minggu yang lepas aku terbace kat wall die yang die hangout degan kawn2 die ....
hmmmmm.... ape yang terlintas dalam pikiran aku ...
mungkin aku x dianggp sbgai kawan yang special macam kawn kawan yang lain..
mungkin aku perlu sedar jugak yang aku memang x layak tuk menjdi kawan rapat atau nak mndapat laynn yang sebegitu dr die....
manusiaa kan .. semua nya ade kelemahan selalunye nak berfikiran negetif... tapi kadang kadang aku sedih and mybe tersentap and tertanye tanye ... die x pernah un agak kua hangout dgn aku .. bile aku ajk alwys busy... ya mybe betul tapi entah ..
aku dah give up lah..

hm mungkin aku x patut menyalahkan die ...dan aku xkan menyalahkan die...
xpe lah mungkin betul kadang kadang kate hati memang ade betul nye ..

tak pe lah .. mungkin aku bukan maybe I'm not a friend who her saw as the closest and he need

fake smile :)


Older Post

EntryF Scream



: Assalamualaikum...thanks sudi nyinggah diBlog ni jap..HEHE just kenali aku sebagai cik siti umur ?HA!aku lahir tahun monyet HEHE 1992 so teka sendiri ek. boypren dah ade ,tapi nikah lom lagi...15 tahun dari sekarang mungkin die bakal menjadi yang sah bagi aku insyaallah <3 stayed mane?oo manamana ade signboard SENAWANG uh ,tu lah tempat aku tinggal :P still study lagi... oke thats all..muaaahhhhccxx :)


Music To My Ears



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----